Deklaracja dostępności
- Deklaracja dostępności
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Inowrocław, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie ma zastosowanie do strony internetowej Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
Data publikacji strony internetowej: 2017-11-03
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-15
- Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa www.zec.inowroclaw.pl jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- niektóre opublikowane dokumenty mogą pochodzić z różnych źródeł;
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
- filmy, opublikowane w serwisie www mogą nie posiadać napisów z uwagi na fakt opublikowania ich przed wejściem w życie ustawy.
- Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-15
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
- Skróty klawiaturowe oraz inne udogodnienia - na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki;
- wysoki kontrast;
- zmiana wielkości czcionki;
- wykorzystanie narzędzi typu czytnik ekranowy (np. NVDA);
- Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt na adres sekretariat@zec.inowroclaw.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu 523541111. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
- Informacja na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Dostępność architektoniczna
88-100 Inowrocław, ul. Torowa 40. Wejście do budynku z poziomu parteru. Do wejścia budynku prowadzą schody oraz winda dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W przypadku braku możliwości poruszania się, przy windzie znajduje się dzwonek przywoławczy pracownika Biura Obsługi Klienta. W budynku znajdują się wszystkie wydziały jednostki. Budynek wyposażony jest w schody. Dopuszcza się wstęp z psem asystującym. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić w pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta, znajdującego się na parterze. Przy wejściu do pomieszczenia biurowca, znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.